سرويس خواب
مبلمان, سرويس خواب, ميز ناهار خوري, ميز تلويزيون

پاركت نوعي كفپوش است كه از چوب طبيعي درختان تهيه ميشود و آن را با چسب به كف اتاق مي چسبانند. بعد از خشك شدن چسب براي صاف و صيقلي شدن ، آن را لاك مي زنند و براق مي كنند.

 

كف پوش پاركت
كف پوش

اين نوع كفپوش در مقابل آب و رطوبت بسيار حساس بوده و سريعا دچار تورم مي شود. همچنين در مقابل خط و خش و ضربه چاقو و اجسام تيز مقاومت چنداني ندارد و بعد از چندسال استفاده برق و جلاي اوليه را از دست مي دهند و بهتر است ساب و براق شوند.

كفپوش پاركت
كفپوش

پاركت لمينت

نوع تكامل يافته اي از پاركت وجود دارد كه لمينت ناميده مي شود. لمينت ها از جنس hdf بوده و از مواد چوب يا همان الياف چوب فشرده( نه  مستقيما از خود چوب) تهيه مي شوند. لمينت ها را با چسب به كف اتاق نمي چسبانند بلكه لبه لمينت ها شيار هايي دارد كه بصورت نر و ماده در داخل يكديگر قرار گرفته و در هم قفل مي شوند و بدون نياز به چسباندن كنار هم قرار گرفته و كف را مي پوشانند.

كفپوش پاركت
كفپوش

لمينت ها به دليل چسب نشدن به سطح زيرين خود هيچ آسيبي نمي زنند و به راحتي نيزبرداشته مي شوند و چندين بار در فضاهاي مختلف قابل استفاده هستند. پاركت لمينت ها به دليل استفاده از فوم در زير آنها عايق صدا ، گرما و برودت نيز مي باشند. لمينت ها در مقابل آب و رطوبت و اشياي نوك تيز و بسيار مقاوم تر از پاركت هاي چوبي هستند و به راحتي هم تميز مي شوند.

كفپوش پاركت
كفپوش

لمينت ها  در مقايسه با پاركتهاي چوبي از لحاظ هزينه بصرفه تر بوده و سرعت نصب آنها نيز بالاتر است ولذا دستمزد نصب هم كاهش پيدا ميكند .

لمينتها در رنگ بندي هاي بسيار متنوعي در بازار ايران موجودند كه اين مطلب سبب مي شود مشتري قدرت مانور بيشتري براي ست كردن آن با لوازم خانه از قبيل  رنگ ديوارها ، مبلمان ، ميز ال سي دي و ميز ناهارخوري داشته باشد

تمامي اين دلايل باعث شده است كه لمينتها نسبت به پاركتهاي چوبي استفاده بيشتري داشته باشند .

منبع: دي ايران

منبع

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۲:۱۳ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی