سرويس خواب
مبلمان, سرويس خواب, ميز ناهار خوري, ميز تلويزيون

هر خانواده اي در تهيه سرويس خواب براي فرزندش جنسيت و سن فرزندش را مد نظر قرار مي دهد. تهيه سرويس خواب براي كودكان و نوزادان شايد چندان مشكل نباشد و پدر و مادر سرويس خواب را با سليقه شخصي خودشان انتخاب كنند اما در تهيه سرويس خواب نوجوان پسرانه يا دخترانه ، بايد حتما فرزندتان را با خود به بازار برده تا رنگ و مدل سرويس خوابش را خودش انتخاب كند.

 

سرويس خواب نوجوان را بايد با توجه به اندازه فضاي اتاقش و سليقه و روحيات فرزندتان خريداري كنيد. همچنين علاوه بر جنس و كيفيت سرويس خواب ، تناسب آن با سن فرزندان بسيار مهم است.سرويس خواب نوجوان پسرانه در طرح ها و رنگ هاي مختلف در بازار موجود است اما معمولا نوجوانان پسر مدل هاي اسپورت يا سرويس خواب هايي با طرح هايي از شخصيت هاي كارتوني و تلويزيوني را انتخاب مي كنند.

تصاويري از سرويس نوجوان پسرانه

سرويس خواب نوجوان پسرانه - K116

K116

سرويس خواب نوجوان پسرانه - K703

K703

 

سرويس خواب نوجوان پسرانه - K124

K124

برخي از خانه ها تنها يك اتاق خواب دارند و قرار دادن دو سرويس خواب براي دو نوجوان در آنها دشوار است. در چنين مواري شما مي توانيد از سرويس خواب نوجوان دو طبقه استفاده كنيد. با اين كار از فضا استفاده مفيد تري خواهيد داشت و همينطور سرويس خواب هاي فرزندانتان را با هم ست كرده و از يك دراور و يك ميز كامپيوتر براي هردو تخت استفاده كنيد. تخت هاي دو طبقه با نردبان كوتاه و محكمي از جنس فلز به يكديگر متصل مي شوند و يا از پله هاي متصل به سرويس كه گاها قابل جمع شدن هستند، استفاده مي شود و تختي كه در بالا قرار دارد معمولا با ميله هاي فلزي در اطرافش جهت جلوگيري از خطر افتادن فرزندتان، حفاظت مي شود.

انواع سرويس خواب نوجوان پسرانه با تخت هاي كشو دار و جنس با كيفيت ام دي اف با روكش ملامينه ضد خش در رنگ هاي جذاب و شاد پسرانه و دخترانه را به همراه كمد، دراور، ميز كامپيوتر و.. مي توانيد را در سايت دي ايران مشاهده نماييد.

منبع

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۵۴:۵۶ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی