سرويس خواب
مبلمان, سرويس خواب, ميز ناهار خوري, ميز تلويزيون

براي خريد سرويس خواب به دو روش مي توانيد اقدام كنيد روش اول به اين صورت است كه به صورت حضوري به بازار مراجعه كنيد و از نمايشگاه هاي مختلف ديدن كنيد و بعد از كلي وقت گذاشتن و گشتن در بازار مدل دلخواهتان را خريداري كنيد . روش دوم خريد غير حضوري از فروشگاه ها و سايت هاي اينترنتي معتبر و با سابقه است در خريد حضوري با توجه به وجود واسطه ها و هزينه هاي نمايشگاه درصد قابل توجهي به هزينه تمام شده محصول اضافه مي شود ولي در خريد هاي اينترنتي محصول را با قيمت كمتري عرضه مي كنند . همچنين ممكن است شما در يك شهر كوچك زندگي كنيد و تنوع محصول در بازار شهرتان كم باشد در اينصورت مي توانيد به صورت اينترنتي به روز ترين مدل هاي سرويس خواب را در سايت هاي اينترنتي مشاهده نماييد و يك سرويس خواب جديد را خريداري كنيد .

سرويس خواب از نظر اندازه دو نوع دارد سرويس خواب يك نفره و سرويس خواب دو نفره . سرويس خواب هاي تك نفره براي افراد مجرد و فرزندان خانواده طراحي شده اند و سرويس خواب هاي دو نفره براي متاهلين طراحي و توليد مي شوند .

سرويس خواب يك نفره

سرويس خواب يك نفره شامل يك عدد تخت يك نفره ، يك عدد پاتختي و ميز آرايشي مي باشد مي توانيد براي سرويس خواب هاي يك نفره براي نوجوانان ميز تحرير ، كتابخانه و ميز كامپيوتر نيز خريداري كنيد . خريد اين موارد بستگي به بودجه و احتياجات نوجوان شما دارد . سرويس خواب هاي يك نفره براي نوجوانان پسر و دختر از نظر مدل و رنگ با هم تفاوت دارند ، براي نوجوانان دختر سرويس خواب داراي ظرافت و زيبايي بيشتري است و از رنگ هايي مثل صورتي و قرمز بيشتر استفاده مي شود . براي نوجوانان پسر تخت خواب بايد استحكام كافي داشته باشد چون نوجوانان پسر معمولا بيشتر شيطنت و بازيگوشي مي كنند و در اثر بالا و پايين پريدن روي تخت ممكن است تخت زود خراب شود .

 

سرويس خواب دو نفره

سرويس خواب هاي دو نفره شامل يك تخت دو نفره ، دو عدد پاتختي ، ست آرايشي و پاف مي باشند . براي خريد سرويس خواب اول ببينيد فضاي اتاقتان چقدر است و محلي كه براي قرار دادن تخت خواب در نظر گرفته ايد چه ابعادي دارد ابعاد تخت خواب هاي دو نفره معمولا عرض 160 سانتيمتر و طول 200 سانتيمتر است . اگر فضاي اتاقتان گنجايش قرار دادن تخت خوابي با اين ابعاد را نداشته باشد بايد با توجه ابعادي كه داريد تخت خوابتان را سفارش دهيد تا به صورت سفارشي با ابعاد دلخواهتان ساخته شود .

سرويس خواب از نظر سبك ساخت و مدل به دو نوع كلاسيك و مدرن تقسيم بندي مي شود . انتخاب سبك سرويس خواب بستگي به سليقه و سبك بقيه وسايل منزل از قبيل مبلمان دارد براي انتخاب سبك سرويس خواب بايد اول با هر دو سبك آشنايي داشته باشيد .

 

سرويس خواب كلاسيك

سرويس خواب هاي كلاسيك معمولا از جنس چوب ساخته مي شوند و از ويژگي هاي بارز اين سبك كنده كاري و منبت كاري روي چوب است كه زيبايي دو چنداني به سرويس خواب مي دهد بر روي بعضي از تخت خواب هاي اين مدل در قسمت تاج تخت لمسه دوزي پارچه اي كار مي شود و داراي تاج بزرگي هستند كه شكوه و جلوه زيبايي به آنها مي بخشد . سرويس خواب هاي كلاسيك قيمت بالايي دارند و براي افراد با بودجه كم توصيه نمي شوند .

سرويس خواب مدرن

سرويس خواب هاي مدرن ساده هستند و تزيينات و منبت كاري زيادي ندارند سرويس خواب هاي مدرن از جنس چوب ، ام دي اف ، ملامينه و فلز توليد مي شوند سرويس خواب هاي مدرن ظاهر هندسي دارند و در طرح هاي آنها از خطوط منحني نيز استفاده مي شود . سرويس خواب هاي مدرن محدوديت طرح ندارند و در طرح ها و رنگ هاي زيادي توليد مي شوند . قيمت سرويس خواب هاي مدرن مناسب تر از سرويس خواب هاي كلاسيك است و افراد با بودجه متوسط و كم مي توانند از اين مدل سرويس خواب ها خريداري كنند .

سخت ترين انتخاب در بين سرويس خواب ها انتخاب سرويس خواب عروس است كه در اينجا به چند نكته در مورد انتخاب سرويس خواب عروس مي پردازيم .

سرويس خواب عروس

سرويس خواب عروس در حين زيبايي بايد شامل يك تخت خواب راحت باشد تخت خواب دونفره بايد با توجه به فضاي اتاق انتخاب شود ، ارتفاع استانداردي داشته باشد ، جنس تخت خواب بايد با دوام و با كيفيت باشد و براي عروس و دامادهايي كه در اوايل زندگي خود هستند بايد از جنس باكيفيت انتخاب شود تا براي چند سال دوام داشته باشد . زوج هاي جوان در هنگام خريد بيشتر به زيبايي و ظاهر سرويس خواب توجه مي كنند و اين امر ممكن است باعث شود يك سرويس خواب نامرغوب خريداري كنند پس توجه كنيد كه اولين نكته اي كه بايد در نظر بگيريد جنس سرويس خواب است . سرويس خواب عروس بيشتر از جنس چوب و ام دي اف ساخته مي شود و داراي طرح ها و مدل هاي زيبايي هستند . در سرويس خواب عروس بيشتر از رنگ سفيد و طلايي استفاده مي شود اين رنگ ها زيبايي و جلوه زيبايي به سرويس خواب مي بخشند .

 

بسياري از زوج هاي جوان در ابتداي زندگي مي خواهند خانه اي لوكس داشته باشند و وسايل منزل جديدشان را از جديدترين و زيباترين مدل ها انتخاب كنند ، براي اينكه انواع مدل ها و طرح هاي جديد سرويس خواب را مشاهده كنيد در سايت هاي اينترنتي جست و جو كنيد چون معمولا در شهر هاي كوچك تنوع مدل كمي وجود دارد فروشگاه هاي اينترنتي اين امكان را به شما مي دهند كه جديدترن مدل ها را مشاهده كنيد و سفارش دهيد . قبل از خريد حتما تحقيق كنيد فروشگاه اينترنتي كه از آن خريد مي كنيد معتبر و با سابقه باشد پيشنهاد ما به شما اين است كه از فروشگاه اينترنتي دي ايران خريد كنيد اين فروشگاه اينترنتي هم انواع مدل ها و طرح هاي با كيفيت را توليد مي كند و با قيمت مناسب در اختيار مشتريان قرار مي دهد و هم داراي سابقه بيش از ده سال خدمت رساني به مشتريان است .

منبع

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۶:۰۱ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی