سرويس خواب
مبلمان, سرويس خواب, ميز ناهار خوري, ميز تلويزيون
روتختي هاي دي ايران را مي توانيد در طرح ها و رنگ هاي متنوع بيابيد. رو تختي را بايد با توجه به دكور و رنگ اتاق خواب خود انتخاب كنيد. در هنگام خريد روتختي به نكاتي مانند جنس، وزن، اندازه و تعداد تكه هاي آن دقت كنيد.

روتختي هاي دي ايران، متنوع در طرح و رنگ

روتختي جزء آن دست از وسايلي است كه زيبايي خاصي را به دكور اتاق خواب شما مي دهد، اما در انتخاب روتختي فقط نبايد به ظاهر زيباي آن توجه كرد. رو تختي بايد آرامش و تميزي را هنگام خواب براي شما فراهم آورد. در دي ايران مي توانيد روتختي هاي متنوع با طرح هاي جذاب بيابيد كه قابليت شستشو در ماشين لباسشويي را نيز دارند. امروزه مي توانيد رو تختي هايي از جنس كتان، پنبه، ابريشم، تركيبي از پنبه و پلي استر با هم را بيابيد. در اين ميان سعي كنيد تا از روتختي هايي استفاده كنيد كه تماما از جنس پنبه باشد كه البته داراي قيمت بيشتري نيز مي باشند.
روتختي
روتختي
 
روتختي هايي كه در دي ايران عرضه مي شوند داراي قطعات و تكه هاي مختلفي است مانند:لحاف، ملحفه و رو بالشي.  روتختي هاي ارائه شده در دي ايران داري اليافي است كه آنتي باكتريال و  ضد حساسيت مي باشند.

سرويس خواب نوجوان، انتخابي مهم در مبلمان منزل

سرويس خواب نوجوان از آن دست وسايلي است كه نوجوان بيشترين تماس و برخورد را با آن دارد و از همين رو والدين سعي مي كنند تا جنسي را انتخاب كنند تا بيشترين دوام را داشته باشد و در عين حال پاسخگوي نياز فرزند نوجوان آنها باشد. گروه صنعتي دي ايران سعي كرده است تا با استفاده از طرح هاي نوين وجذاب سرويس خواب هاي مدرن و مناسبي را براي نوجوانان توليد و عرضه كند كه علاوه بر استحكام و زيبايي ، قيمت مناسبي را نيز براي محصولات خود داشته باشد.
سرويس خواب
 
سرويس خواب نوجوان را در طرح هاي دخترانه و پسرانه مي توانيد از جنس هاي مختلفي مانند فلز ، چوب ، ام دي اف و ملامينه  و يا حتي تركيبي از دو جنس مثلا فلز و چوب در بازار  بيابيد.  براي آن دسته از محصولاتي كه از ام دي اف ساخته مي شوند براي استحكام بيشتر از روكش هايي استفاده مي كنند كه يكپارچه بوده و در برابر آب و خش مقاوم هستند. دي ايران اين امكان را براي شما فراهم آورده تا با هر سليقه و توان مالي سرويس خواب نوجوان خود را به راحتي بيابيد و خريداري كنيد.
 
بهتر است سرويس خواب نوجوان خود را به گونه ايي خريداري نماييد كه با رشد و بالغ شدن فرزندتان بتواند سازگاري داشته باشد از اين رو دي ايران به شما پيشنهاد مي دهد تا از سرويس خواب نوجوان چند منظوره استفاده كنيد تا حداقل براي چند سالي نياز به خريد دوباره سرويس خواب براي نوجوان خود نباشيد.

سرويس خواب نوزاد، را با دقت انتخاب كنيد.

سرويس خواب نوزاد همواره يكي از دغدغه هاي والدين است.سرويس خواب نوزاد علاوه بر زيبايي در طرح و رنگ بايد از جنس مرغوبي تهيه شده باشد تا باعث ايجاد حساسيت نشود.  از اين رو دي ايران به شما پيشنهاد مي دهد تا در انتخاب سرويس خواب نوزاد دقت بيشتري داشته باشيد و سعي كنيد سرويسي از جنس چوب انتخاب كنيد. 
 
چوب جنسي است كه ميزان آلودگي كمي  نسبت به فلز و ام دي اف دارد و گزينه مناسب تري نسبت به ساير جنس ها مي باشد و از اين رو داراي قيمت بالاتري نيز است، بعد از چوب مي توان به سراغ محصولاتي از جنس ام دي اف رفت كه با استفاده از روكش هاي مناسب مي توان با قيمت مناسب تري آنها را تهيه كرد. در دي ايران  مي توانيد سرويس خواب نوزاد را در جنس ها و طرح هاي مختلف بيابيد و از آنجا كه دي ايران دست واسطه ها را از محصولات خود كوتاه كرده است توانسته است تا تعادل را در قيمت هاي خود تا آنجا كه ممكن است حفظ كند.
سرويس خواب نوزاد
يكي ديگر از ويژگي هاي مهم سرويس خواب نوزاد اين است كه بتوان از تخت به عنوان كمد نيز استفاده كرد. از اين رو گروه دي ايران با تعبيه كشو هايي در زير تخت اين امكان را براي والدين فراهم مي كند تا وسايل مربوط به فرزند خود در نهايت پاكيزگي و نظم نگهداري كنند.
 
دي ايران به نظافت و گردش هوا در سرويس خواب نوزاد نيز توجه ويژه ايي دارد. بدين جهت ارتفاع سرويس خواب نوزاد را به گونه ايي در نظر ميگيرد تا هوا در آن جريان داشته باشد و در ضمن بتوان به راحتي تخت را تميز كرد تا مانع جمع شدن و لانه گزيني حشرات شود.

 با آينه كنسول منزل خود را شيك كنيد.

آينه كنسول از آن دست وسايلي است كه در عين سادگي مي تواند تغيير بسزايي در دكوراسيون منزل شما داشته باشد. امروزه با توجه به فضاي محدود منزل آينه كنسول مي تواند انتخاب بسيار مناسبي به جاي ويترين و بوفه باشد. گروه دي ايران با استفاده از طرح ها و نقش هاي متنوع اقدام به توليد آينه كنسول هايي شيكي كرده است كه مي تواند به فضاي خانه ي شما جلوه ايي خاص دهد. با توجه به طرح هاي متنوع در دي ايران به شما پيشنهاد مي كنيم كه ابتدا تصميم بگيريد آينه كنسول را در كجاي منزل خود ميخواهيد قرار دهيد.
آينه كنسول
آينه كنسول
 
معمولا آينه كنسول را در جلوي ورودي هاي منزل قرار مي دهند تا جايگاهي براي گلدان و يا وسايل تزئيني باشد. در اين حالت معمولا از آينه كنسول هاي كوچكتر استفاده مي شود. آينه كنسول را مي توانيد در اتاق خواب نيز استفاده كنيد و از آن به عنوان ميز آرايش بهره ببريد . دي ايران با ارائه طرح هاي متنوع مي تواند پاسخگوي نياز شما باشد.
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۳:۴۶ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی