سرويس خواب
مبلمان, سرويس خواب, ميز ناهار خوري, ميز تلويزيون

امروزه زندگي در يك خانه كوچك بسيار عموميت پيدا كرده است ، خيلي از ما كودكيمان را در خانه هاي بزرگ گذرانده ايم اما اكنون  خانه هاي ويلايي به منازل آپارتماني تبديل شده و

 

از خانه هاي بزرگ و دلباز ديگر خبري نيست! شايد در نگاه اول آپارتمان كوچك و دلگير به نظر برسد اما راهكارهايي وجود دارد تا شما بتوانيد خانه هاي كوچك و دلگير خود را بزرگتر از آنچه هست نشان دهيد ..

خانه هاي كوچك و مبلمان منزل

با اين كار هم كنج هاي سالن كه معمولا بي استفاده مي مانند، پر مي شوند و هم تعداد نفرات بيشتري ميتوانند از مبلمان استفاده كنند. سعي كنيد عسلي ها را در كناره ها قرار داده يا از مبلماني استفاده كنيد كه دسته هاي آنها به عنوان عسلي استفاده مي شوند.برتاي خانه هاي كوچك استغاده از مبلهاي ظريف و مخصوصا رنگ روشن مناسب تر است زيرا حجم كمتري از فضا را اشغال و خانه را روشن تر ميكنند و در نتيجه منزلتان بزرگتر به نظر مي رسد.

خانه كوچك
مبلمان ال

آيينه در خانه كوچك

استفاده از آيينه  و قرار دادن آن در جايي مناسب از خانه مثلا روبروي پنجره يا جلوي درب ورودي ، همينطور قرار دادن آيينه ها بطوريكه نور را به يكديگر منعكس كنند، فضاي شما را روشن تر ، زيبا تر و بزرگتر ميكند.بالا بردن نورپردازي منزل بوسيله آينه  كه نوعي منبع نور محسوب مي شود و روشن كردن ان به هر طريقي از جمله روشن كردن ديوارها بوسيله رنگ هاي كمرنگ و روشن مانند سبز ، آبي يا صورتي كمرنگ نقش بسزايي در دلباز كردن و بزرگ نشان دادن منزلتان دارد.

خانه كوچك
آيينه در خانه

طرح ها و لوازم تزييني در خانه كوچك

اشياي بزرگ در خانه هاي بزرگ حس خوبي را ايجاد مي كند اما استفاده از گلدان بزرگ ، مجسمه بزرگ يا قابهاي سلطنتي بزرگ باعث دلگير بودن فضا و ايجاد خفقان در خانه مي شود. حتي گفته مي شود در انتخاب كاغذ ديواري براي ديوار ها از كاغذ ديواري هايي كه گلهاي درشت دارند استفاده نكنيد. طرح مورد نظر شما هرچه گلهاي كوچكتري داشته باشد فضاي خانه را بزرگتر و دلبازتر نشان مي دهد.در انتخاب قابها براي ديوار بايد اين نكته را در نظر داشته باشد كه قابهاي بزرگ فضا را كوچكتر و قابهاي كوچك فضا را بزرگتر نشان مي دهند.

خانه كوچك
طرح كاغذ ديواري

كم كردن اشيا و خانه كوچك

از قرار دادن وسايل اضافي در منزلتان تا حد امكان جلوگيري كنيد چرا كه فضاهاي شلوغ و فضاهايي كه تزيينات زيادي دارند ناخودآگاه كوچكتر نشان داده مي شوند.ميتوانيد براي خلوت تر كردن و بزرگتر كردن فضا ميز تلويزيون را برداريد و با تهيه قفسه براي تلويزيون  آن را به يك ديوار وصل كنيد و در استفاده از فضا صرفه جويي كنيد. بهتر است از وسايل تزييني تنها به همان اندازه كه نياز است استفاده كنيد و ديوار و ويترين هاي منزل خود را از مجسمه ها و وسايل تزييني كوچك پر نكنيد.

به اين ترتيب فضاي كوچك منزلتان را به يك خانه دلبازتر تبديل مي كنيد و از زندگي در آن لذت مي بريد.

منبع

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۴:۰۸ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی