سرويس خواب
مبلمان, سرويس خواب, ميز ناهار خوري, ميز تلويزيون

مدت هاست كه ديگر ميز ناهار خوري از كالاهاي لوكس در اتاق پذيرايي به شمار نمي آيد و ميز ناهار خوري به دليل تاثير زيادي كه از لحاظ جسمي بر روي عضلات بدن در زمان نشتن و غذا خوردن دارد، يك وسيله ضروري حساب مي شود و اين امر باعث شده است كه هركس در هر وضعيت اقتصادي هم كه باشد، به فكر خريد يك ميز ناهار خوري بيافتد. در اين مطلب مي خواهيم در مورد ميز ناهار خوري و استفاده آن صحبت كنيم.

 

نشيمن ميزهاي ناهار خوري به صورت ۳، ۶ ، ۸، ۱۲ نفره و بيشتر است كه ميز ناهار خوري ۸ نفره از بين انواع نشيمن يكي از پرطرفدارترين ميزهاست. چرا كه نه آنقدر كوچك است كه مجبور باشيد از آن تنها براي افراد خانواده استفاده كنيد و نه آنقد بزرگ است كه جاگير باشد و نتوان از آن استفاده بهينه كرد. ميز ناهار خوري ۸ نفره از يك ميز و ۸ صندلي تشكيل مي شود.

تصاويري از ميز ناهار خوري ۸ نفره

 

ميز ناهارخوري 8 نفره - N128

N128

ميز ناهارخوري 8 نفره - N106

N106

ميز ناهارخوري 8 نفره - N137

N137

 

البته ميزهاي ناهار خوري ۸ نفره همگي به يك حجم و اندازه نيستند و ممكن است يك ميز ناهار خوري ۸ نفره به اندازه يك ميز ۱۲ نفره جا اشغال كند. اما اگر در خريد ميز ناهار خوري ۸ نفره دقت كنيد، مي توانيد يك ميز ناهار خوري ۸ نفره را در بهترين اندازه و جنس و متناسب با فضايي كه براي آن در نظر گرفته ايد، تهيه كنيد.

ميز ناهار خوري غالبا از جنس چوب يا ام دي اف توليد مي شود و به دليل اينكه ميز ناهارخوري زياد مورد استفاده قرار مي گيرد و در معرض ضربه بيشتري قرار دارد، از روكش ملامينه ضد خش براي روي كار استفاده مي شود و لبه هاي كار را با جنس پلاستيكي و مقاوم پي وي سي (pvc) پوشش مي دهند.

شما در سايت دي ايران مي توانيد بهترين و مرغوب ترين كالا ها را مشاهده و از بين انواع مختلف ميز ناهار خوري ۸ نفره ، كالاي مورد پسندتان را خريداري و با ارسال رايگان در اسرع وقت درب منزل دريافت كنيد.

منبع

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۴:۲۶ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی