سرويس خواب از جمله مبلمان هايي است كه مي توان آن را در هر خانه ايي پيدا كرد. با توجه به محدوديت فضا در منازل امروزي، سعي مي شود تا از سرويس خواب هايي استفاده شود تا فضاي كمتري را در اتاق خواب اشغال كنند.

 

امروزه در طراحي سرويس خواب به اين موضوع توجه مي شود تا از تخت، تنها به عنوان كالاي خواب استفاده نشود. شما مي توانيد در بازار انواع سرويس خواب هاي جك دار را بيابيد كه از فضاي زيرين تخت به عنوان يك گنجه و يا كمد استفاده مي كنند و يا مي توانيد طرح هايي از سرويس خواب را ببينيد كه از كشوهايي در بدنه تخت استفاده كرده اند تا كوچكي فضاي خانه را اينگونه جبران كرده باشند.

 

 شما مي توانيد در كنار سرويس خواب تا آنجا كه مي خواهيد لوازم جانبي و اضافي تهيه كنيد، اما به ياد داشته باشيد لوازم جانبي سرويس خواب را با توجه مصرف و مكان خود تهيه كنيد . وجود لوازم اضافي تنها فضاي شما را از آنچه كه هست كوچكتر مي كند و باعث برخورد شما با آنها مي شود. معمولا يك سرويس خواب شامل تخت، پنل پشت تخت ،ميز آرايش، آينه  و پاتختي است، البته شما مي توانيد از موارد ديگر مانند پاف، كمد و انواع چراغ خواب هاي تزئيني استفاده كنيد.

در دي ايران سعي شده است سرويس خواب هايي ارائه شود تا با هر فضا و سليقه ايي سازگار باشد. شما مي توانيد طرح هاي گوناگوني از سرويس خواب را در سايت دي ايران بيابيد.

 

 

 

 با ميز ناهار خوري منزل خود را مدرن كنيد.

ميز ناهار خوري جزء آن دسته از وسايل خانه مي باشد كه خريد آن در اولويت قرار دارد. بدين جهت كه آشپزخانه و ميز و صندلي ناهارخوري از پر مصرف ترين  مكان ها و كالا ها محسوب مي شود و همگان درصدد خريد كالايي با كيفيت و با قيمت مناسب هستند.

در ابتدا براي خريد ميز ناهار خوري به دكور خانه ي خود توجه كنيد ، اگر دكوراسيون منزل شما در سطح عادي و يا متوسط قرار دارد پس انتخاب ميز ناهار خوري ساده تر مي تواند براي شما مناسب تر باشد. با در گشتي در بازار مبلمان مي توانيد ميز ناهارخوري  را در مدل هاي مختلف و از جنس هاي متفاوت مانند چوب، شيشه، ام دي اف، تركيب چوب و شيشه تهيه كنيد.  يادتان باشد هميشه گران بودن به معناي كيفيت برتر نيست در بازار مي توانيد انواع ميز هاي چوبي را ببينيد ، چوب ها بر اساس ظرافت شان،مقاومت شان و طرح پذيرشان قيمت هاي متفاوت دارند.

مجموعه دي ايران سعي كرده است با ارائه ميز ناهارخوري هاي متنوع پاسخگوي سليقه هاي مختلف باشد. با مراجعه به سايت دي ايران مي توانيد از انواع ميز ناهار خوري و قيمت هاي آن ديدن كنيد و به راحتي خريدي مطمئن داشته باشيد.

 

 

ميز تلويزيون را با فضا ي منزل خود هماهنگ كنيد.

امروزه ميز تلويزيون فراتر از يك ميز ساده است و به عنوان يكي از وسايل لوكس منزل به شمار مي رود. با ورود تلويزيون هاي جديد، ميز تلويزيون نيز دستخوش تغييرات اساسي شد. در حال حاضر ميتوانيد ميز تلويزيون را در مدل و طرح هاي متفاوت از جنس هاي شيشه، ام دي اف، چوب و يا تركيبي از دو جنس مانند چوب و شيشه در بازار بيابيد.

دي ايران از شما مي خواهد تا قبل از خريد ميز تلويزيون به چند نكته توجه كنيد تا بتوانيد از ميان طرح هاي مختلف در سايت بهترين و مناسب ترين مدل را انتخاب كنيد تا گوناگوني طرح ها شما را سردرگم نكند. در ابتدا اندازه و جايگاه تلويزيون  را در نظر بگيريد، اگر قصد داريد تلويزيون را بر روي ديوار نصب كنيد لازم نيست از طرح هاي پيچيده استفاده كنيد. همچنين اگر فضاي شما محدود است دي ايران به شما پيشنهاد مي كند تا از طرح هاي ساده تر استفاده كنيد.

در دي ايران مي توانيد انواع مدل هاي ميز تلويزيون را بيابيد. تيم دي ايران سعي كرده است تا با ارائه طرح هاي متنوع و كيفيت در جنس خريد ميز تلويزيون را براي شما آسان كند. با مراجعه به سايت دي ايران مي توانيد از قيمت هاي ميز تلويزيون آگاه شويد و خريدي بي واسطه و مقرون به صرفه انجام دهيد.

 

 

ويژگي ها ي مبل راحتي را بدانيد.

مبل راحتي جزء آن دسته از  كالاهايي مي باشد كه استحكام و كيفيت آن بسيار مهم است چرا كه سعي مي شود مبلماني با كيفيت خريداري شود تا براي مدت زمان طولاني قابل استفاده باشد. براي خريد مبل راحتي ابتدا به سلامت بودن آن توجه كنيد براي اين منظور كافي است روي آن بنشينيد در اين حالت كف پاي شما بايد به طور كامل در تماس با زمين باشد و كمر شما توسط پشتي مبل محافظت شود. ارتفاع مبل بايد به گونه ايي باشد تا زاويه زانو به راحتي در زاويه نود درجه قرار گيرد.در هنگام خريد مبل راحتي تعداد نفرات را در نظر بگيريد،  و براساس آن و فضاي منزل خود اقدام به خريد نماييد.

در دي ايران مي توانيد انواع مختلف مبل راحتي را با پارچه هايي كه در طرح و رنگ متنوع هستند را بيابيد. دي ايران مي كوشد تا با عرضه مستقيم محصولات خود قيمت ها را در پايين ترين سطح ممكن نگه دارد تا براي شما خريدي مقرون به صرفه را رقم بزند.

منبع